venerdì 16 marzo 2018

Supplica alla pazzia




E' cagnat tutt' cos ma nun sì cagnat tu 
te puort appriess troppi' cos e dic ca' nun cia' faje chiù

ven e và e l'uocchie tuoije so' semp chill e' primm
sbalordit, mpressiunat, nun o' sapive tiemp primm?
O' sapive o nun o' sapive

t'è guardat sul e bracc
e itt ngap a te:''nun te preoccupà, e' cos cagnene''
e invece n'è cagnat nient fin e' mo'

e si me guard dint o' specchij pens sul aro' stong mo'?
Tu ca' te vist accis nderr o' liett

me puo' dicere qual è o' motiv, pcché n'è fatt nient?
E me dic ngap a me: ''chell a' fa' l'agg fatt ije''
comm faje a sta' quiet sì po' arint tien l'ansia?

Tien l'ansia p'ogni cos
m' scemunisc tutt e' vot.
E tiemp cagnene e sì cagnat pur tu 
ma staser quann chiur l'uocchie, allor, nun ce pensà chiù.

E' cambiata ogni cosa ma non sei cambiata tu
ti porti dietro troppe cose e dici che non ce la fai più
viene e va e i tuoi occhi sono sempre quelli di prima
sbalorditi, impressionati, non lo sapevi prima di adesso?
Sapevi o non sapevi
ti sei riguardata solo le braccia
e hai detto nella tua mente: ''non ti preoccupare, le cose cambiano''
e invece non è cambiato nulla fino adesso
e se mi guardo nello specchio penso solo dove sono adesso?
Tu che ti sei vista uccisa ai piedi del letto
mi puoi dire qual è il motivo, perché non hai fatto nulla?
E dici nella mia testa:''ciò che c'era da fare l'ho fatto io''
come fai a stare tranquilla se poi dentro ti assale l'ansia?
Hai l'ansia per ogni cosa
mi rincretinisci tutte le volte.
I tempi cambiano e sei cambiata anche tu
ma stasera quando chiudi gli occhi, allora, non ci pensare più.



Nessun commento:

Posta un commento